فروشگاه ساز 90

کلمات کلیدی

طراحی فروشگاه اینترنتی

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ

طراحی فروشگاه اینترنتی



راه اندازی فروشگاه ساز اینترنتی قدرتمند با امکانات و توانایی های منحصر بفرد توسط فروشگاه ساز قدرتمند مارکت ساز. با امکانات و ماژول های گسترده مارکت ساز فروشگاه اینترنتی خود را برپا نمایید!


مارکت ساز در چهار نسخه متفاوت نیاز فروشندگان را در سطح های مختلف برطرف می نماید. با قالب های زیبا و ماژول های جانبی، مارکت ساز یکی از قدرتمند ترین سیستم های راه اندازی فروشگاه اینترنتی در حال حاضر می باشد. پشتیبانی از فروشگاه و رفع مسایل فنی، یکی از مهمترین موارد مورد نیاز هر فروشگاه اینترنتی می باشد که در نسخه های نقره های، طلایی و حرفه ای مارکت ساز بصورت رایگان و کاملا آنلاین ارائه می شود.


مارکت ساز دارای اپلیکشن اندروید اختصاصی فروشگاه نیز می باشد که می توانید بصورت اختصاصی برای فروشگاه خود داشته باشید (اطلاعات بیشتر در انتهای همین صفحه).


فریم ورک و چهارچوب مارکت ساز برای فروشگاه های متوسط و سنگین طراحی شده و پاسخگوی سایت هایی با هزاران محصول و میلیون ها بازدید می باشد. مارکت ساز برخلاف برخی سیستم ها که ابتدا برای طراحی وبلاگ و سایت ساخته شده و توسط دیگران به یک فروشگاه ساز تبدیل شده اند (مانند سیستم های با پایه Wordpress و Joomla که با چند محصول نیز فشار بسیار زیادی به سرور می آورند)، از ابتدا مختص راه اندازی فروشگاه طراحی شده و پاسخگوی نیازهای شما برای یک فروشگاه قدرتمند و حرفه ای خواهد بود.


مارکت ساز کاملترین سیستم ارسال و پرداخت اینترنتی شامل انواع ارسال و پرداخت های آنلاین بانکی، سیستم های خرید پستی COD، پرداخت ارزی، نقدی، چک، حواله و پرداخت هنگام تحویل کالا را پشتیبانی می نماید.


کاملترین سیستم اطلاع رسانی به مشتریان توسط پیامک (SMS) در مراحل مختلف خرید و سیستم اطلاع رسانی به مدیریت، اعلام ورود به بخش مدیریت از طریق پیامک برای کنترل امنیت فروشگاه.


فروشگاه ساز

  • مرجان پارسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی