فروشگاه ساز 90

کلمات کلیدی

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۹
مرداد


ASP.NET یکی از تکنولوژی های تولید صفحات داینامیک وب سمت سرویس دهنده است . ASP.NET ترکیبی از ASP ( زبان برنامه نویسی کلاسیک تحت وب مایکروسافت ) با تکنولوژی NET. (چارچوب جدید معرفی شده توسط مایکروسافت برای تولید نسل جدیدی از نرم افزارها ) می باشد .


منظور از سمت سرویس دهنده این است که تمامی کدهای نوشته شده برنامه نویس بر روی کامپیوتر سرور پردازش شده و نتایج آن به صورت HTML برای کاربری که در حال مرور صفحات ایجاد شده است ارسال می شود ، زبان هایی مثل ASP.NET ، PHP که از مهمترین زبان های برنامه نویسی وب به شمار می روند بر روی سرور پردازش شده و نتایج این پردازش به صورت HTML برای کاربر بر روی مرورگر وب فرستاده می شود . 

  بر خلاف این دو زبان زبان هایی مثل HTML یا حتی Java Script تنها بر روی وب سرور نگهداری می شوند و در صورت اجرا شدن این گونه صفحات توسط کاربر به سمت کامپیوتر و مرورگر او ( Client ) فرستاده می شود و تمامی پردازش ها و اجرای این گونه صفحات بر روی کامپیوتر کاربر صورت می گیرد . در این گونه صفحات بر خلاف ASP.NET و PHP برنامه نوشته شده توسط برنامه نویس برای کاربر قابل مشاهده بوده و می تواند با ذخیره کردن آن این کدها را تغییر دهند.


  • مرجان پارسا
۱۴
مرداد


افراد برای اینکه از یک کارمند ساده تبدیل به کارفرما شوند باید یکسری اصول را در نظر داشته باشند که در اینجا به بررسی بعضی از این اصول می پردازیم


اصل اول یادگیری :


مهمترین اصل کار فرما شدن یادگیری می باشد. زیرا اگر فرد شناخت کافی و صحیحی از موضوع کسب وکارش نداشته باشد و از دانش کافی دراین باره برخوردار نباشد چگونه می تواند به تنهایی کسب و کار خود را اداره کند. در نظر داشته باشید که یک کارفرما مطمئنا احتیاج به کارمندانی دارد که خود او باید مربی آنها برای یادگیری کسب و کارش باشد. با توجه به رقابت های شدیدی که در دنیای تجارت وجود دارد یک کارفرما باید دانش خود را در مورد بازار کار به روز کند. اگر از این اصل چشم پوشی کند و حتی کم اهمیت برایش باشد بزودی از بازار رقابت حذف خواهد شد.

  • مرجان پارسا
۰۵
مرداد


امروزه با توسعه ی تکنولوژی ها و فناوری های طراحی وب و تجارت الکترونیک برای ارائه ی خدمات بهتر و همگام شدن با این تکنولوژی ها لازم است تا هر برنامه، نرم افزار، CMS و ... خود را با این تکنولوژی ها به روز رسانی کرده و سعی در جلب بیشتر رضایت کاربران خود نماید. اپن کارت نیز به عنوان برترین فروشگاه ساز جهان در عرصه E-commerce از این قاعده مستثنی نبوده و همواره سعی کرده تا بهترین خدمات را به کاربران خود در سرتاسر جهان ارائه کرده و خود را با پیشرفت فناوری ها وفق داده و برای آسودگی کاربران خود از آن ها بهره مند شود. در همین راستا حدود چند ماه پیش نسخه ی جدید و متحول شده ی اپن کارت با عنوان نسخه ی 2.0.0.0 منتشر شد که ساختار متفاوت و تغییرات اساسی و گسترده ای را شامل می شد که باعث رضایت و جلب توجه کاربران گردید اما از آنجا که این نسخه ساختاری متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی داشته و تغییرات اساسی و گسترده ای را شامل می شد لازم بود تا زمانی را صرف باگ گیری و اصلاح این تغییرات صرف شود تا نسخه به یک نسخه ی پایدار برای استفاده ی کاربران تبدیل شود اکنون پس از گذشت چند ماه از انتشار اولین نسخه ی 2.0.0.0 اپن کارت نسخه ی 2.0.3.1 توسط اپن کارت فارسی منتشر گردیده که تا بیش از 99 درصد پایداری داشته و می توان به عنوان یک نسخه ی مناسب و پایدار برای استفاده از آن بهره مند شد. تیم اپن کارت فارسی نیز به عنوان قدرتمندترین پشتیبان و توسعه دهنده ی این فروشگاه ساز در ایران پس از تلاش بسیار برای  گزارش باگ های متنوع به سایت اصلی و سعی در پایدار شدن هرچه سریعتر این نسخه برای کاربران خرسند است تا به اطلاع شما کاربران حرفه ای و فهیم اطلاع دهد که سرانجام زمان آن رسیده که نسخه فارسی شده و آماده شده برای هموطنان فارسی زبان را منتشر نماییم. لازم به ذکر است که این نسخه حرفه ای ترین نسخه ی رایگان اپن کارت فارسی بوده که در آن تغییرات جدیدی هم توسط اپن کارت فارسی اعمال گردیده که این نسخه را از سایر نسخه های دیگر متمایز ساخته است. نسخه ی جدید که توسط تیم اپن کارت فارسی منتشر می شود به صورت کامل فارسی سازی شده و با تاریخ شمسی و بهینه شده برای هموطنان عزیز آماده ی انتشار می باشد. این نسخه تغییرات بسیاری داشته که چندی از آن ها را در اطلاعیه ی قبلی شرکت اپن کارت فارسی توضیح داده و برای کاربرن تفاوت های نسخه ی 2 را با نسخه های قبلی شرح داده ایم. اما در ادامه لیستی از مهم ترین تغییرات این نسخه با سایر نسخه های قبلی را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد.


  • مرجان پارسا
۰۲
مرداد

ضمن عرض سلام و احترام خدمت تک تک دوستان و همراهان آکادمی آی تی امروز میخواهیم شما را با محبوب ترین زبان برنامه نویسی دنیا یعنی زبان جاوا اسکریپت آشنا کنیم ، امیدواریم این آموزش نیز مانند سایر آموزش های آکادمی آی تی موردد توجه شما خوبان و عزیزان قرار بگیرد .

جاوا اسکریپت چیست؟


جاوااسکریپت (JavaScript) محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی Client Side مبتنی بر شی‌گرایی می‌باشد که به وسیله‌ NetScape آمریکا در سال 1995 ارائه و با ECMAScript استاندارد سازی شده است. نام انتخاب شده‌ اولیه این زبان Mocha و سپس LiveScript بود که با پشتیبانی از جاوا در NetScape Navigator به JavaScript تغییر پیدا کرد.


  • مرجان پارسا